Heineken
Structurele digitale creatie.

Doorvertaling van concepten naar effectieve digitale marketing middelen.

Klant.

Heineken

Onderdelen.

Concept, Branding, Campagne, Animatie, Social, Banners, Rich Media

Samen met The SUB, Beerwulf en Heineken geven we vorm aan de digitale marketing middelen.

The SUB en Beerwulf en Heineken Merchandising, alle drie onderdeel van de Heineken-groep, helpen we al geruime tijd bij de ontwikkeling van hun digitale marketing uitingen zoals banners, social media, animatie en video

The SUB

The SUB, de (kleinere) opvolger van de Beertender. Dé manier om thuis bier te tappen. De sub is een bijzondere thuistap en heeft een prachtig design: het is ovaal en van een zilveren kleur. Aan deze vorm dankt de Heineken Sub dan ook zijn naam, want het systeem lijkt op torpedobuizen op een onderzeeboot.

We hebben verschillende promotie campagnes voor meerdere landen vormgegeven. Er wordt vaak ingespeeld op speciale momenten zoals Valentijnsdag, het WK voetbal, Black Friday of Kerst. De uitingen werden voor zowel display, social als affiliate kanalen ingezet.

Beerwulf & Merchandising

Naast dat we veel voor The SUB doen, ontwikkelden we ook voor Beerwulf en Heineken Merchandising digitale advertenties. Vanwege de internationale inzet hebben we de productie-flow zo ingeregeld dat er snel en efficiënt doorvertaald kon worden naar andere talen.

Korte lijntjes, lange samenwerking

De samenwerking bestaat naast een contentkalender vooral ook uit veel ad-hoc werkzaamheden. Dit betekent dus snel schakelen en produceren om in te kunnen springen op actualiteiten en andere kansen in de markt. 

Doordat we hier bij TRGR heel goed op zijn ingericht geeft, geeft dit geen planningsproblemen en betekent dit dat we altijd op tijd kunnen leveren. Dit ontzorgt en resulteert uiteindelijk in een lange en goede samenwerking.

Andere cases.

Heb je een project in gedachten?
Laten we samen aan de slag gaan.

Waar kunnen we je bij helpen?

We reageren (heel erg) snel.

Wij geloven dat samenwerken leidt tot het beste resultaat. Samenwerken met elkaar en met onze klanten. Jij hebt kennis van de branche, wij weten hoe we een goed verhaal kunnen vertellen en welke middelen nodig zijn om dit over te brengen aan de doelgroep. Laten we het hier snel eens over hebben, we horen graag van je!

TRGR – Digital Creative Agency