Dutchlease
BMW Weken campagne.

Concept en uitvoer van digitale campagne.

Klant.

Onderdelen.

Campagne concept, Banners, Social Media

Samen met DutchLease (onderdeel van Volkswagen Pon Financial Services) hebben we de digitale campagne ‘BMW Weken’ vormgegeven.

DutchLease richt zich specifiek op het mkb en biedt als universele leasemaatschappij alle mogelijke merken en modellen. Incidenteel zijn er aantrekkelijke merk-specifieke campagnes die onder de aandacht gebracht moeten worden.

Ontwikkeling 'BMW Weken' materiaal

Om de extra scherpe prijzen, die voor geselecteerde BMW modellen stonden, te promoten hebben we samen met Dutchlease vorm gegeven aan de BMW Weken campagne. We hebben hiervoor het campagneconcept en verschillende lagen communicatiemiddelen ontwikkeld, zoals banners, video’s en andere visuals.

De uitdaging was hier om binnen de beperkingen van het Google Display Network (GDN, ofwel Google Ads) een rijke banner te produceren die in ieder geval een drietal modellen liet zien. Doormiddel van o.a. slimme compressiemethoden en het hergebruiken van elementen hebben we dit kunnen bereiken.

Andere cases.

Heb je een project in gedachten?
Laten we samen aan de slag gaan.

Waar kunnen we je bij helpen?

We reageren (heel erg) snel.

Wij geloven dat samenwerken leidt tot het beste resultaat. Samenwerken met elkaar en met onze klanten. Jij hebt kennis van de branche, wij weten hoe we een goed verhaal kunnen vertellen en welke middelen nodig zijn om dit over te brengen aan de doelgroep. Laten we het hier snel eens over hebben, we horen graag van je!

TRGR – Digital Creative Agency