hallo@trgr.nl

050 211 2548

Meet: Niels

13 juni 2023
Profielfoto van Niels
Snel naar:

Campagnes maken die raken, daar zijn we goed in en worden we blij van.

Websites met net dat beetje extra, daar gaan we voor.

Ga ook voor werk dat raakt.

BMW van Dutchlease in TRGR beeldmerk

Dutchlease

BMW Weken campagne

Concept en uitvoer van digitale campagne.

Onderdelen

Banners|Campagne concept|Social

DutchLease, onderdeel van Volkswagen Pon Financial Services, is met ruim 50 jaar ervaring de leasepartner voor alle ondernemers en voorziet klanten van op maat gemaakte mobiliteitsoplossingen die perfect bij hun wensen. Als universele leasemaatschappij richt DutchLease zich specifiek op het midden- en kleinbedrijf en biedt het alle mogelijke merken en modellen aan. Incidenteel zijn er aantrekkelijke merk-specifieke campagnes die onder de aandacht gebracht moeten worden. Zo ook de BMW weken, waarvoor wij in samenwerking met DutchLease de campagne hebben vormgegeven. 

Verschillende auto's case Dutchlease

Doel & middelen

Tijdens de BMW weken staan de extra scherpe prijzen voor geselecteerde BMW modellen centraal. Voor het aantrekken en behouden van klanten is een goede customer journey cruciaal, het doel van de campagne is dan ook om de specifieke modellen in verschillende fases van de customer journey te uiten aan de doelgroep en op de hoogte te brengen van de actie. We hebben eerst het campagneconcept ontwikkeld en dit vervolgens vertaald naar verschillende communicatiemiddelen die de verschillende stadia van de klantreis bedienen.

 

Om de volledige customer journey te bedienen zijn er diverse uitingen ontwikkeld, zoals middelen gericht op de prospecting fase en het retargeten van eerdere bezoekers. De doelgroep is bereikt via display banners en advertenties op LinkedIn. Om ervoor te zorgen dat klanten de campagne herkennen, zijn er bijpassende website headers gemaakt, zodat de ervaring qua look & feel voortgezet wordt na het klikken op een advertentie.

Uitdagingen

Één van de uitdagingen die het project met zich meebracht, was de ontwikkeling van HTML5-banners die geschikt zijn voor het Google Display Network (GDN), oftewel Google Ads. Het doel was om binnen de mogelijkheden en beperkingen van het platform rijke banners te produceren met minstens drie verschillende BMW-modellen. Door slimme compressiemethoden en het hergebruik van diverse elementen in te zetten, hebben we dit doel kunnen bereiken en de campagne succesvol kunnen uitvoeren. 

Tagline in het wit
TRGR blur medewerkers mock-up
Profielfoto van Arnoud
Arnoud Kingma
Sr. Creative & Managing partner

Benieuwd wat trgr voor jou kan betekenen?

Heb je vragen of wil je weten wat TRGR voor jou kan betekenen? Schroom dan niet en neem snel contact op! Vul het formulier in en we reageren op werkdagen binnen 24 uur.