DON Hoveniers
The champions of luxury.

De beste architecten. De beste Hoveniers. De beste materialen. De beste website.

Klant.

Onderdelen.

Strategie, UX/UI design, SEO-migratie, webdevelopment.

DON Hoveniers is een bedrijf dat high-end tuinen aanlegt en onderhoudt voor klanten in het hoog- en midden segment. De wens van DON was dan ook om een website te creëren die dit aan alle kanten uitstraalt.

TRGR grijpt dit project, in samenwerking met Tomorrowmen die de SEO-migratie voor hun rekening namen, met beide handen aan. De focus wordt gelegd op groot, snel en duidelijk.

Strategie

Een goede website begint met het helder in kaart brengen van de gebruikers. Wie faciliteren we? Wat zijn de behoeftes? Welke acties moeten ze voltooien? Om deze vragen te kunnen beantwoorden hebben we onder andere persona’s gemaakt, om zo de behoeftes per type bezoeker te verhelderen. Het AIDA-model (Attention, Interest, Desire, Action) is gebruikt als handvat voor de indeling van elke pagina, maar ook voor de indeling van de website als geheel. Om er voor te zorgen dat de website meer kwalitatieve leads oplevert, hebben we de drempel voor het opnemen van contact wat verhoogd. Dit doen we door zoveel mogelijk concrete afspraken te plannen en aan te geven dat dit direct een eerste stap in het offertetraject is. Daarentegen hebben we de drempel voor inspiratie-mailings verlaagd om zo gemakkelijk minder concrete leads op te kunnen vangen.

UX / UI

Op het gebied van de User Experience is in de strategie besloten om gebruik te maken van het AIDA-model. De pagina’s zijn zo opgebouwd dat de bezoekers bovenaan de pagina’s in één oogopslag zien wat DON Hoveniers is, en vooral, waar zij voor staan. Hoe verder de bezoeker door de pagina’s heen scrolt hoe beter het gevoel wordt dat DON Hoveniers de juiste hovenier is voor zijn of haar (toekomstige) high-end tuin. We laten diverse tuinen zien die DON Hoveniers al gerealiseerd heeft, laten zien hoe klanten DON hebben ervaren en lichten we de heldere werkwijze uit om uiteindelijk over te gaan tot micro- of macro-conversies. Alle functionaliteiten, conversies en eyecatchers zijn in eerst in wireframes ontworpen, om vervolgens in het UI design te worden doorvertaald naar een high-end website design die past bij de tuinen die DON Hoveniers maakt. Om van een simpel website bezoek een echte beleving te maken, is er in deze fase gekozen voor het gebruik van schermvullende pagina secties. Daarnaast biedt dit de mogelijkheid voor de medewerkers van Don Hoveniers om de website als portfolio te gebruiken en te gebruiken tijdens klantgesprekken.

Webdevelopment

Nadat de strategie was doorvertaald tot een flitsend webdesign kon er worden gestart met de development-fase. Hier lag de uitdaging in het bewaken van de snelheid van de website. De website maakt gebruik van relatief grote foto’s, om de beleving van de website te bevorderen. Grote foto’s zijn inherent aan grote bestandsformaten en zorgen daarmee voor een tragere website. Om de snelheid van de website te optimaliseren hebben we verschillende technieken toegepast zoals lazy-loading, de meest moderne bestandsindeling (WebP), caching en het optimaliseren van Javascript, CSS en HTML bestanden.

Naast de snelheid staat natuurlijk de veiligheid van een website hoog in het vaandel. Zo zijn alle formulieren voorzien van de welbekende ReCAPTCHA en de iets minder bekende, maar minstens zo effectieve Honeypot en bevatten alle overige email adressen een mailto-attribute, om spam tegen te houden. Ook bij deze website zorgen we ervoor dat de back-end goed beveiligd is door onder andere de standaard inlog omgeving te verplaatsen zodat hackers, kwaadwillende aanvallers en bots de inlogportal niet kunnen bereiken.

Andere cases.

Thumbnail voor website case van START Noordhoff
Website
Website
Website
Campagne/ Website
Case DeFriesland
Campagne
Campagne/ Website
Case DPG Media
Campagne
Website
Case DutchLease
Campagne
Case ImagineRun
Campagne/ Website
Case Heineken
Campagne
Case Yarden
Campagne
Case Bugaboo
Campagne
Case AutoAbonnement
Campagne

Heb je een project in gedachten?
Laten we samen aan de slag gaan.

Waar kunnen we je bij helpen?

We reageren (heel erg) snel.

Wij geloven dat samenwerken leidt tot het beste resultaat. Samenwerken met elkaar en met onze klanten. Jij hebt kennis van de branche, wij weten hoe we een goed verhaal kunnen vertellen en welke middelen nodig zijn om dit over te brengen aan de doelgroep. Laten we het hier snel eens over hebben, we horen graag van je!

TRGR – Digital Creative Agency

In aanmerking komen voor een subsidie tot €3.000,-?

Laat je gegevens achter en Arjen neemt z.s.m. contact met je op om jouw wensen te bespreken. Liever bellen? We zijn bereikbaar op +31 (0) 50 211 24 98.

We reageren (heel erg) snel.

Wij geloven dat samenwerken leidt tot het beste resultaat. Samenwerken met elkaar en met onze klanten. Jij hebt kennis van de branche, wij weten hoe we een goed verhaal kunnen vertellen en welke middelen nodig zijn om dit over te brengen aan de doelgroep. Laten we het hier snel eens over hebben, we horen graag van je!

TRGR – Digital Creative Agency

Wil jij een converterende landingspagina?

Laat je gegevens achter en we nemen z.s.m. contact met je op om jouw wensen te bespreken. Liever bellen? We zijn bereikbaar op +31 (0) 50 211 24 98.

We reageren (heel erg) snel.

Wij geloven dat samenwerken leidt tot het beste resultaat. Samenwerken met elkaar en met onze klanten. Jij hebt kennis van de branche, wij weten hoe we een goed verhaal kunnen vertellen en welke middelen nodig zijn om dit over te brengen aan de doelgroep. Laten we het hier snel eens over hebben, we horen graag van je!

TRGR – Digital Creative Agency

Wil jij graag nieuwe werknemers werven?

Laat je gegevens achter en we nemen z.s.m. contact met je op om de mogelijkheden te bespreken voor jouw werken-bij website. Liever bellen? We zijn bereikbaar op +31 (0) 50 211 24 98

We reageren (heel erg) snel.

Wij geloven dat samenwerken leidt tot het beste resultaat. Samenwerken met elkaar en met onze klanten. Jij hebt kennis van de branche, wij weten hoe we een goed verhaal kunnen vertellen en welke middelen nodig zijn om dit over te brengen aan de doelgroep. Laten we het hier snel eens over hebben, we horen graag van je!

TRGR – Digital Creative Agency

Wil jij nòg meer uit je website halen?

Laat je gegevens achter en we nemen z.s.m. contact met je op om de mogelijkheden te bespreken voor het optimaliseren van jouw website. Liever bellen? We zijn bereikbaar op +31 (0) 50 211 24 98

We reageren (heel erg) snel.

Wij geloven dat samenwerken leidt tot het beste resultaat. Samenwerken met elkaar en met onze klanten. Jij hebt kennis van de branche, wij weten hoe we een goed verhaal kunnen vertellen en welke middelen nodig zijn om dit over te brengen aan de doelgroep. Laten we het hier snel eens over hebben, we horen graag van je!

TRGR – Digital Creative Agency

Wil jij een razendsnelle Wordpress website?

Laat je gegevens achter en we nemen z.s.m. contact met je op om de mogelijkheden te bespreken voor jouw Wordpress website. Liever bellen? We zijn bereikbaar op +31 (0) 50 211 24 98.

We reageren (heel erg) snel.

Wij geloven dat samenwerken leidt tot het beste resultaat. Samenwerken met elkaar en met onze klanten. Jij hebt kennis van de branche, wij weten hoe we een goed verhaal kunnen vertellen en welke middelen nodig zijn om dit over te brengen aan de doelgroep. Laten we het hier snel eens over hebben, we horen graag van je!

TRGR – Digital Creative Agency

Klaar voor een spetterend webdesign?

Laat je gegevens achter en we nemen z.s.m. contact met je op om de opties te bespreken voor een mooi en effectief design dat past bij jouw merk. Liever bellen? We zijn bereikbaar op +31 (0) 50 211 24 98.

We reageren (heel erg) snel.

Wij geloven dat samenwerken leidt tot het beste resultaat. Samenwerken met elkaar en met onze klanten. Jij hebt kennis van de branche, wij weten hoe we een goed verhaal kunnen vertellen en welke middelen nodig zijn om dit over te brengen aan de doelgroep. Laten we het hier snel eens over hebben, we horen graag van je!

TRGR – Digital Creative Agency