hallo@trgr.nl

050 211 2548

Maatwerk website laten maken Groningen: De key tot online succes

9 oktober 2023
Door:

Kaj Haandrikman

Maatwerk website, uittekenen op tablet met verschillende kleuren
Snel naar:

Campagnes maken die raken, daar zijn we goed in en worden we blij van.

Websites met net dat beetje extra, daar gaan we voor.

Ga ook voor werk dat raakt.

Opa leest voor aan klein kind in TRGR beeldmerk

DPG Media

Creatie Uitjeskrant

Structurele concepting en creatie van advertenties op eigen media.

>
Onderdelen

Banners|Campagne concept|Rich Media

Samen met DPG Media zorgen we al jaren voor de invulling van de digitale verkoop van middelen op eigen- en externe media.

DPG Media (voorheen De Persgroep) is het grootste mediahuis van Nederland. DPG media is een toonaangevende uitgever van nationale, regionale en lokale nieuwsmerken. Daarnaast bedienen ze radio en diverse websites zoals AD, de Volkskrant, Trouw, Het Parool, Tubantia, De Gelderlander, maar ook titels als  NationaleVacaturebank.nl, Intermediair.nl, Tweakers.nl, Hardware.info, Reclamefolder.nl.

Opa leest voor aan kleinkind dpg media case

Eigen media

Wanneer je zelf in het beheer bent van media is het hierop zelf adverteren natuurlijk een mooie kans. Al jaren ondersteunen we DPG media, en eerder de Persgroep, bij de creatieve ontwikkeling van eigen advertentiemiddelen. Dit varieert van statische JPG banners tot volledige Rich Media Homepage Takeovers. Hiermee stimuleren we de digitale verkoop van middelen op eigen- en externe media.

Uitjeskrant.nl

Een van de initiatieven van DPG Media is uitjeskrant.nl, waar mensen fantastische aanbiedingen kunnen vinden voor entree tot pretparken, dierentuinen, musea of musicals. Om de doelgroep tot conversie aan te zetten hebben we in samenwerking met DPG Media dynmaische remarketing banners ontwikkeld voor DV360, waarbij eerdere bezoekers van de website opnieuw getarget worden. Er draait één creative voor zowel de interne- als externe media, waarbij deze zich aanpast op basis van de afzender, het product en het seizoen.

Laptop met de website van DPGmedia uitjeskrant

Voordelen dynamische banners

De inzet van dynamische remarketing banners brengt diverse voordelen met zich mee:

 

  • Relevantie: Dynamische remarketingbanners zijn gepersonaliseerd en aangepast aan de interesses en het gedrag van individuele gebruikers. Hierdoor zijn de advertenties veel relevanter voor de gebruikers en verhogen ze de kans op conversies.

 

  • Kostenbesparing: Door de relevantie van de advertenties neemt het aantal klikken toe en wordt de ROI van de advertentiecampagne verbeterd. Dit kan leiden tot kostenbesparingen en een hogere winstgevendheid.

 

  • Bereik: Dynamische remarketingbanners hebben een breder bereik en kunnen worden weergegeven op verschillende websites en apparaten. Dit verhoogt de kans dat gebruikers de advertentie zien en erop klikken.

 

  • Flexibiliteit: Dynamische remarketingbanners bieden de mogelijkheid om snel en gemakkelijk wijzigingen aan te brengen in de advertentiecampagne. Hierdoor kunnen marketeers snel inspelen op veranderingen in de markt en op het gedrag van gebruikers.

 

  • Branding: Dynamische remarketingbanners kunnen worden gebruikt om de merkbekendheid te vergroten en een positief imago van het merk te creëren bij gebruikers die al bekend zijn met het merk. Dit kan leiden tot een hogere loyaliteit en herhaalaankopen.
Tagline in het wit
TRGR blur medewerkers mock-up
Profielfoto van Arnoud
Arnoud Kingma
Sr. Creative & Managing partner

Benieuwd wat trgr voor jou kan betekenen?

Heb je vragen of wil je weten wat TRGR voor jou kan betekenen? Schroom dan niet en neem snel contact op! Vul het formulier in en we reageren op werkdagen binnen 24 uur.