Kaj Haandrikman
Campagnes maken die raken, daar zijn we goed in en worden we blij van.
Websites met net dat beetje extra, daar gaan we voor.
Doorvertaling van concepten naar effectieve digitale marketing middelen.
Animatie|Banners|Branding|Campagne concept|Rich Media|Social
Waar Heineken staat voor het bieden van deze verfrissende smaaksensaties aan het bierfront, ondersteunen wij de Heineken groep met verbluffende en verfrissende creaties. Samen met The SUB, Beerwulf en Heineken Merchandising, alle drie onderdeel van de Heineken groep, geven we vorm aan de digitale marketing middelen.
Al geruime tijd helpen ondersteunen we The SUB, Beerwulf en Heineken Merchandising bij de ontwikkeling van hun digitale marketing uitingen zoals display banners, social media, animatie en video. Dit omvat zowel structurele ondersteuning als specifieke promotiecampagnes.
Voor The SUB, de (kleinere opvolger van de Beertender), hebben we diverse campagnes ontwikkeld voor verschillende landen ter promotie van het product. De sub is dé manier om thuis bier te tappen en heeft een prachtig design: het is ovaal en van een zilveren kleur. Aan deze vorm dankt deze bijzondere thuistap dan ook zijn naam, want het systeem lijkt op torpedobuizen op een onderzeeboot. Binnen de campagnes wordt er vaak ingespeeld op specifieke speciale momenten zoals Valentijnsdag, het WK voetbal, Kerst of Black Friday. De campagnes worden ingezet via display, op sociale media en affiliate kanalen en spelen in op het gevoel van gezellig thuis met elkaar een biertje drinken.
Voor Beerwulf ondersteunen we hun eigen creatieve team bij de creatie van onder andere visuals voor e-mails, de website en sociale media. Daarnaast haken we ook aan bij grotere projecten, zoals de campagne voor de Rugby League Six Nation of het ontwikkelen van templates voor Smartly. Zowel de structurele ondersteuning als de projecten hebben vaak een korte doorlooptijd en door met het team te communiceren via Slack kunnen we snel schakelen en tijdig leveren.
De samenwerking bestaat naar een contentkalender en campagnes vooral ook uit veel ad-hoc werkzaamheden en last minute verzoeken. Dit betekent dus voor beide kanten snel schakelen en produceren, om in te kunnen springen op actualiteiten en kansen in de markt. Binnen de planning houden we rekening met deze ad-hoc werkzaamheden en doordat we hier goed op zijn ingericht, kunnen we op tijd en naar tevredenheid leveren. Dit ontzorgt en resulteert uiteindelijk in een lange en goede samenwerking.
Heb je vragen of wil je weten wat TRGR voor jou kan betekenen? Schroom dan niet en neem snel contact op! Vul het formulier in en we reageren op werkdagen binnen 24 uur.
To provide the best experiences, we and our partners use technologies like cookies to store and/or access device information. Consenting to these technologies will allow us and our partners to process personal data such as browsing behavior or unique IDs on this site and show (non-) personalized ads. Not consenting or withdrawing consent, may adversely affect certain features and functions.
Click below to consent to the above or make granular choices. Your choices will be applied to this site only. You can change your settings at any time, including withdrawing your consent, by using the toggles on the Cookie Policy, or by clicking on the manage consent button at the bottom of the screen.