Kaj Haandrikman
Campagnes maken die raken, daar zijn we goed in en worden we blij van.
Websites met net dat beetje extra, daar gaan we voor.
De inhoud van dynamische banners wordt bepaald door bijvoorbeeld informatie uit een feed en/of een geolocatie. Dynamische banners worden vaak ingezet als retargeting instrument. Je laat bijvoorbeeld de bezoekers van je website weer de content zien die ze eerder hebben bekeken. Ook is het een ideale manier om je banners te testen en verder te optimaliseren.
De feed die we aan de banner koppelen zorgt ervoor dat we zo relevant mogelijke informatie kunnen tonen aan de bezoeker. We programmeren de dynamische banners zo dat deze automatisch alle afbeeldingen en teksten precies op de goede manier plaatst en schaalt.
Je kunt ook met de feed regelen dat er specifieke animaties en functies aan- of uitgezet worden. Zo kunnen bijvoorbeeld op afstand een specifieke korting aan zetten. We kunnen dus heel eenvoudig de banner aanpassen, waardoor we de customer journey verder optimaliseren.
We kunnen op basis van variabelen de inhoud die we hier aan gekoppeld hebben laden in dynamische banners. Zo kunnen we op bepaalde tijdstippen verschillende boodschappen laten zien, verschillende talen integreren, aftellen naar het einde van een actie en kunnen we de banner voorzien van een CMS functie, zodat je zelf snel de inhoud van de banner kunt aanpassen.
Zoals de naam al doet vermoeden, is op geografische locatie gebaseerde dynamisch adverteren afgestemd op de locatie van uw kijker. Deze methode is handig als u in de winkel verkeer wilt genereren of rekening wilt houden met regionale verschillen.
De slimme banners kunnen we ook via een API koppelen met bijvoorbeeld buienradar. Zo weten we in de banner wat voor weer het is en zo kunnen we het bijvoorbeeld realtime laten regenen of sneeuwen in de banner. Zo zijn er nog veel meer voorbeelden te verzinnen.
Studio (voorheen bekend als DoubleClick Studio) is het platform voor creatieve oplossingen van Google, waar adverteerders hun advertenties kunnen bouwen, innoveren en beheren.
Studio integreert met de rest van de Google Marketing Platform stack. Of het nu gaat om een verandering van advertentietekst voor een verkoopperiode, het testen van verschillende afbeeldingen op basis van geografische locatie of zelfs het werken met targeting van Display & Video 360 (DV360) om ervoor te zorgen dat de creatieve boodschap overeenkomt met de targetingmethode.
Naast dynamische advertenties bouwen in DoubleClick Studio, ontwikkelen we natuurlijk voor en met veel meer platformen en technieken deze slimme banners. Zo ontwikkelen we ook regelmatig voor o.a. Weborama, Adsolutions, Sizmek, Adform, GumGum of Verve DSP dynamische HTML5 banners.
“TRGR offers a combination of great creativity and solid technical knowledge about various ad serving platforms. Their works are delivered in an agile and precise way that enabled me to test, learn and move fast according to customer needs in a digital world.”
Senior media manager, Bugaboo
Ambitieuze deadlines, die kennen we. Sterker nog, meer dan de helft van onze opdrachten heeft een krappe deadline. Het liefst nemen we natuurlijk ruim de tijd om goed na te denken (en te sparren) over een project, maar we snappen dat de ideale wereld vaak niet strookt met de realiteit. Daarom denken we graag met je mee en zorgen we voor een efficiënte productie-flow en tijdige aanlevering.
Heb je vragen of wil je weten wat TRGR voor jou kan betekenen? Schroom dan niet en neem snel contact op! Vul het formulier in en we reageren op werkdagen binnen 24 uur.
To provide the best experiences, we and our partners use technologies like cookies to store and/or access device information. Consenting to these technologies will allow us and our partners to process personal data such as browsing behavior or unique IDs on this site and show (non-) personalized ads. Not consenting or withdrawing consent, may adversely affect certain features and functions.
Click below to consent to the above or make granular choices. Your choices will be applied to this site only. You can change your settings at any time, including withdrawing your consent, by using the toggles on the Cookie Policy, or by clicking on the manage consent button at the bottom of the screen.