Arnoud Kingma
Campagnes maken die raken, daar zijn we goed in en worden we blij van.
Websites met net dat beetje extra, daar gaan we voor.
De vlag kan uit! Na een uitgebreid pitch-traject heeft verzekeraar FBTO voor ons gekozen als partner voor digitale creatie. Hier zijn we echt enorm trots op en zijn ook vooral blij dat we ons in deze toch wat meer onzekere tijden hebben verzekerd van zo’n mooie naam. We mogen FBTO gaan helpen om alle display uitingen naar een hoger niveau te tillen. FBTO legt de focus het komende jaar op het slimmer maken van de huidige display-campagnes en zo de online groei van de afgelopen jaren verder door te zetten. Wij zijn in de arm genomen om op zowel visueel als technisch vlak het maximale uit de campagnes te halen.
Patrick Vroklage, Business Lead bij FBTO, beaamt dat de samenwerking de online groei verder moet stimuleren: ”Alles draait om samenwerking door elkaar te begrijpen en aan te vullen. De samenwerking met TRGR is voor FBTO van wezenlijk belang om verder te kunnen groeien in haar online marketing ambities.”
Onze eigen Arnoud Kingma voegt toe: “We werken graag voor partijen die technisch alles uit display-campagnes willen halen. FBTO heeft de omvang en diversiteit aan producten om hier hele mooie oplossingen voor te bedenken. Zo gaan we als eerste aan de slag om alle uitingen zo flexibel mogelijk te maken. Met als doel dat aanpassingen altijd door het interne marketing team van FBTO zelf gedaan kunnen worden. Hierdoor kan razendsnel worden geoptimaliseerd zonder dat dit over onnodig veel schijven hoeft te gaan.”
Net als bij andere grote merken zullen we veel samenwerken met het reclamebureau. In dit geval is dit True Ideas dat verantwoordelijk is (& blijft) voor de mooie propositie van FBTO. Wij nemen de digitale invulling van “het grote idee” voor onze rekening, met de focus op display. De eerste projecten verlopen soepel en laat zien dat we in deze driehoek met enorme korte lijnen snel tot een mooi resultaat kunt komen.
Met FBTO voegen we weer een mooie naam toe aan ons portfolio. Benieuwd wat we al voor andere klanten doen? Bekijk hier cases van Bugaboo, Volkswagen PON Financial Services en Noordhoff.
Heb je vragen of wil je weten wat TRGR voor jou kan betekenen? Schroom dan niet en neem snel contact op! Vul het formulier in en we reageren op werkdagen binnen 24 uur.
Arnoud Kingma
Cookie | Duur | Omschrijving |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 months | Deze cookie wordt ingesteld door de GDPR Cookie Consent plugin. De cookie wordt gebruikt om de toestemming van de gebruiker op te slaan voor de cookies in de categorie "Analytics". |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | Deze cookie wordt ingesteld door GDPR Cookie Consent plugin. De cookie wordt gebruikt om de toestemming van de gebruiker op te slaan voor de cookies in de categorie "Noodzakelijk". |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 months | Deze cookie wordt ingesteld door de GDPR Cookie Consent plugin. De cookie wordt gebruikt om de toestemming van de gebruiker op te slaan voor de cookies in de categorie "Overige". |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | De cookie wordt ingesteld door GDPR Cookie Consent plugin om de toestemming van de gebruiker voor de cookies in de categorie "Prestatie-/functionaliteitscookies". |
viewed_cookie_policy | 11 months | Deze cookie wordt ingesteld door de GDPR Cookie Consent plugin en wordt gebruikt om op te slaan of de gebruiker al dan niet heeft ingestemd met het gebruik van cookies. Er worden geen persoonlijke gegevens in opgeslagen. |
Cookie | Duur | Omschrijving |
---|---|---|
Analytische gegevens verzamelen | 1 maand | Hiermee zorgen we ervoor dat jij de optimale ervaring beleeft op onze website. Met deze gegevens weten we waar jij vast loopt en wat we moeten verbeteren. |